Pavel Zingan. Un Renault, două Mazda, trei Volvo și 1000 de mașini noi în stock

sursa Pavel Zingan

Pentru Republica Moldova, DAAC Hermes înseamnă unsprezece mărci auto mondiale, iar pentru mine reprezintă douăzeci de ani de viață și prietenie. Așa că acest post poate fi considerat o reclamă, sau poate fi considerat istoria celei mai mari părți din viața mea adultă.

Anul 1997. «…Cine în general va cumpăra o mașină nouă în Republica Moldova

Astăzi, achiziționarea unei mașini noi, de obicei prin leasing, cu servicii de garanție, este norma vieții. Dar în 1997, când DAAC Hermes a deschis primul showroom de mașini Skoda din Moldova, vânzarea unei mașini noi în Moldova părea a fi ceva ireal.

Skoda nouă? Da, cu acești bani, aș putea cumpăra ușor o "mașină germană" sau una "japoneză". Desigur, nu una nouă, ci una recent importată, dar cu dotări. Așa vorbeau 99% dintre cei care, în general, își puteau permite să-și cumpere o mașină.

Anul 1997. La volanul unui Mazda 626 "de top", cu 150 de cai putere, volan sport, plafon panoramic, CD changer cu 6 discuri, un sistem de evacuare perforat care trebuia reparat o dată pe lună. Mașina avea doar 7-8 ani de la producție și a fost importată din Germania, iar eu am cumpărat-o doar din a doua mână. Să cumpăr o mașină nouă? De ce, când aveam UNA ATÂT DE BUNĂ.

Anul 2023 год. O schimbare totală de paradigmă

Începând cu 2001, merg doar cu mașinile cumpărate din showroom-uri.

DAAC Hermes astăzi? Aceasta sunt 11 mărci auto mondiale. Acum le voi enumera. Jaguar. Land Rover. Volvo. GEELY. Skoda. Ford. Mazda. Renault. Dacia. Nissan. Suzuki.

Peste 1000 de mașini noi în stock. Imaginați-vă această alegere. Cu adevărat, pentru orice gust și pentru diferite posibilități financiare. Mașina nu este un lux, cum ne-au spus clasicii, și nici măcar un mijloc de transport. Este libertate. Libertatea de a fi acolo unde vrei. Libertatea de a fi singur sau în compania familiei sau prietenilor. Libertatea de a descoperi lumea.

Experiența personală

În ce noi credem mai mult? În publicitate sau în recomandările oamenilor pe care îi cunoaștem?

Vreau să vă povestesc "cronologia" relației mele cu DAAC Hermes. Prima mea mașină nouă a fost achiziționată de la DAAC. Și de atunci, de 22 de ani, nu am schimbat niciodată DAAC-ul.

Renault. Am început un proiect în România, iar drumul spre București și înapoi a devenit aproape săptămânal pentru mine. Nu doream să călătoresc cu o mașină veche, deoarece am simțit pe pielea mea situații neprevăzute cu reparații și lipsa pieselor de schimb. În Chișinău, aș fi putut să rezolv asta cumva. Dar nu vroiam să rămân blocat cu o defecțiune într-o țară străină. La DAAC, aveam atunci opțiunile Skoda-Renault. Totuși, designul joacă un rol important. Renault tocmai trecuse printr-o actualizare a gamei de modele. Am ignorat sfaturile celor din jur care spuneau că cu o mașină "franceză" voi petrece mult timp în service. Și am cumpărat Renault - primul meu AUTOMOBIL NOU.

Nu întotdeauna merită să credem "experții". Renault a parcurs, să zicem, 50 000 de kilometri în primul an. Recordul meu personal de la Dorobanțu la Iorga a fost de 4 ore și 48 de minute, trecând și prin vamă. Totul cu un motor de 1.6 litri. Nu a fost nicio problemă, nici măcar o zgârietură. De fapt, nu. În toamnă, trei castane au căzut pe acoperiș în timpul înghețului. Trei lovituri pe acoperiș așa și au rămăs.

Apoi, încă 50.000 de kilometri în următorii doi ani. ȘI NICI O REPARAȚIE! Nu am folosit niciodată garanția. Doar schimburi obișnuite de ulei și placuțe de frână.

Mazda Trei

Am o slăbiciune pentru mașinile mici, dar agile în oraș. Mazda Trei a fost exact așa. Cu un vitezometru parcă "furat" de la un avion militar. Cercuri iluminate cu lumină roșie noaptea. Și, din nou, nu am avut nicio ocazie să verific garanția de la DAAC. Nicio reparație, nicio zgârietură.

Primul Volvo

Nu știu dacă cineva își mai amintește, dar în primul (primii) ani de funcționare a Volvo, noua mașină era "închisă" în centrul unui cerc special din sala de expoziție și putea fi deblocată doar de noul proprietar. În momentul când i se deschideau ușile showroom-ului, noul Volvo ieșea din sala de expoziție în Moldova.

Prin ce s-a remarcat primul Volvo? Cu uși "grele", asemenea unui seif. Cu o senzație de protecție. Și cu un eveniment ciudat. Merg pe drum, nu deranjez pe nimeni, când deodată primesc un apel pe telefonul mobil. "Pavel, trebuie să vii la service, îți vom schimba geamul electric al șoferului."

Pentru ce, m-am întrebat eu?

Fabrica Volvo a identificat un defect în ele și trebuie să-l înlocuiți. Nu vă faceți griji, acesta este gratuit.

Nu m-am îngrijorat. Eram uimit de ce ar trebui să pierd o oră din timpul meu, dacă totul funcționa perfect la mașina mea. Așa că m-am confruntat pentru prima dată cu conceptul de "înlocuire inițiată de producătorul fabricii".

Primul Volvo mi-a rămas în memorie și prin faptul că de la momentul achiziționării lui, NICIODATĂ nu mi-am spălat mașinile decât la service-ul Volvo. Ciudat, de altfel, că încă nu am primit niciodată o recompensă sub formă de spălare gratuită ca cel mai loial client. Scriu această frază cu intenție, cine știe, poate va fi citită de cei de la DAAC.

Încă două Volvo

Sunt o persoană conservatoare. Am înlocuit Volvo cu Volvo. Prima și a doua mașină - fără nicio reparație. Însă cu a treia, am avut o aventură. S60 a trecut cu bine perioada de garanție, iar după jumătate de an, cutia de viteze s-a stricat. Kilometrajul mașinii era încă sub 50.000, dar astfel de lucruri se întâmplă. Cine știe cât costă repararea cutiei de viteze, înțelege emoțiile mele. Dar nu am avut încotro. Merg să o duc la service. Las mașina acolo, iau mașina unui prieten pentru a mă descurca cumva, și după câteva zile - un apel de la Volvo.

Ei bine, m-am gândit că măcar au făcut-o rapid, deoarece nu aveau o astfel de cutie în stock în Chișinău. Dar nu, nu mi-au întors mașina încă. În schimb, m-au surprins cu o altă noutate. "Am scris la fabrică, am descris problema ta, am menționat kilometrajul mașinii, precum și absența accidentelor și a daunelor, și Volvo A DECIS SĂ ÎȚI SCHIMBE CUTIA DIN CONTUL FABRICII."

Wow, am auzit bine?

Da, așa ceva se întâmplă în DAAC.

Mazda CX 3

Aceasta este ultima mea mașina. De azi. Are 4 ani. Și din nou, până acum nu am avut nevoie să repar mașina în baza garanției. Nu se defectează. Această Mazda este cu adevărat "norocoasă". În primii doi ani, nu am fost oprit de niciun polițist, deși conduc nu tocmai disciplinat.

Închei acest "fragment" cu recomandări. După cum puteți vedea, chiar și cunoștințele mele cu conducerea nu mi-au fost utile în 20 de ani. Cu excepția faptului că de nenumărate ori am cerut reducere pentru cunoștințele mele la achiziționarea de mașini noi. Dar fără asta, nu se poate :)

Recomandarea personală: DAAC Hermes

Cu DAAC-ul am petrecut aproape întreaga mea "viață de adult". Datorită testelor de conducere, am interacționat personal și cunosc toți directorii. Pot recomanda cu încredere toate mărcile DAAC. Mașina o puteți alege după gustul vostru. Dar calitatea serviciilor pe care o veți primi peste tot va fi atât de bună încât veți fi mulțumiți.

E clar că în 20 de ani și în cele 11 saloane pot apărea unele incidente. Când cumperi o mașină, iei în calcul probabilitatea de a avea unele "aventuri". Este inevitabil.

Dar vorbesc despre un principiu general. DAAC este o responsabilitate personală. În ultimii 10 ani, aproape toți directorii de saloane auto DAAC își continuă activitatea la posturile lor. Acum ar putea fi numit un cuvânt la modă "sustenabil". Dar într-adevăr, DAAC înseamnă stabilitate și o cunoaștere profundă a domeniului. Poți trezi orice director de salon noaptea și va putea spune toate dotările și avantajele oricărui automobil din salonul său.

DAAC este alcătuit din clienți precum și mine, care se întorc aici pentru noi mașini de-a lungul anilor, doar că uneori schimbă mărcile de mașini.

În acest sens, sunt simbolice postările Land Rover pe rețelele sociale, unde fiecare nou client devine "membru al familiei". Și acest lucru este adevărat.

Adevărat pentru Jaguar. Land Rover. Volvo. GEELY. Skoda. Ford. Mazda. Renault. Dacia. Nissan. Și - Suzuki.

Acesta este site-ul lor. Alegeți: daac-hermes.md

Alte noutăți

21.11.2024
Noul EX30 te așteaptă să-l testezi în Centrul Auto Volvo! Descoperă cel mai mic SUV complet electric creat de noi până acum. 🔹 Design compact și elegant, perfect pentru oraș. 🔹 Interio...
14.11.2024
Pe baza rezultatelor celor 10 luni din 2024, precum și unul trecut, GEELY își menține încrezător poziția 1 în rândul mărcilor a căror patrie este China, în fața celui mai...
14.11.2024
Škoda Moldova aduce o veste excelentă pentru iubitorii de confort și siguranță la volan, lansând o ofertă de iarnă exclusivă, pentru un număr limitat de 20 de automobile - Noua Ško...
14.11.2024
Acum este momentul perfect. Acum, EX30, SUV-ul Volvo complet electric, poate fi al tău de la 33.300 €. Cu până la 475 km autonomie electrică, 26 minute încărcare rapidă (10 - 80%), se...
05.11.2024
Pe 2 și 3 noiembrie, în Moldova a avut loc evenimentul Range Rover SV Weekend - un weekend pentru persoanele pasionate de mașini rafinate. Prezentarea autoturismului exclusiv RANGE ROVER SV RIVI...