Azi compania Nissan prezintă lumii noul model Ariya, care marchează o etapă nouă de realizare a planului «Nissan NEXT». Dat fiind că Ariya este primul cross-coupe electric în totalitate, modelul deschide un nou capitol în crearea electromobilelor Nissan, menite să implementeze în viață rendința noastră de a spori calitatea vieții oamenilor.
Electric în totalitate, Nisan Ariya este vârful tehnologiilor și a designului brandului Nissan – premiera mondială are loc în formatul online al ceremoniei din Yokohama. Modelul este o etapă importantă a drumului, pe care compania va acorda atenție deosebită direcțiilor semnificative ale activității sale, inclusiv crearea electromobilelor și a modelelor SUV.
«Noi am creat Nissan Ariya în replică la cererile cumpărătorilor, – spune directorul general Nissan Makoto Uchida. – Acest model întrunește în sine toate părțile tari ale companiei noastre: crearea electromobilelor și a crossoverelor. El exprimă o nouă eră a modelelor Nissan care trezesc imaginația cu designul minunat ».
Ariya este parte a planului de modele noi (12 modele timp de 18 luni). Acest SUV demonstrează cum răspunde compania Nissan la cererile cumpărătorilor pentru electromobilele noi, apte pentru circulația autonomă și dotate cu cele mai avansate tehnologii comunicative.
Compania Nissan preconizează să atingă la finele anului financiar 2023 un volum de vânzări care trece de 1 milion de electromobile și modele cu motor hibrid e-POWER pe an. Compania intenționează să implementeze tehnologiile de conducere autonomă pe mai bine de 20 modele, comercializate pe 20 de piețe. Volumul total al vânzărilor automobilelor dotate cu aceste tehnologii va trece de 1,5 mln.
Nissan: o privire nouă spre viitor cu respect pentru moștenirea din trecut
Noul logotip sportiv Nissan Ariya – încă o premieră mondială a zilei. El simbolizează atașamentul companiei față de inovațiile create pentru noile generații de cumpărători. El va împodobi modelele noi și cele înnoite.
Noul logotip este o privire spre viitor cu respect pentru moștenirea și tradițiile cu care se mândrește compania. Numele companiei rămâne în continuare în centrul logotipului, pentru a păstra recunoașterea instantanee a brandului și a aminti jaloanele de bază ale trecutului în drum spre viitor.
«Nissan Ariya deschide un nou capitol al istoriei noastre, pe drumul nostru de transformare a businessului, în cultura și producerea noastră, – spune dl Uchida. – Modelul determină ce este cel mai important pentru Nissan, ce ne dorim și ce suntem: luptători pasionați în implementarea inovațiilor ».