Dacia Sandero continuă să fie un jucător major pe piața europeană a autoturismelor noi. Hatchback-ul produs la Mioveni este lider european absolut al pieței auto, cu vânzări de 143.596 de exemplare, în prima jumătate de an, și 164.789 unități, la nivel global (pe cele 44 de piețe pe care este prezent), modelul depășind la mare distanță pe cele ale principalilor rivali VW, Renault sau Peugeot, arată statisticile Jato Dynamics.
Astfel, volumul vândut pe continent a poziționat Sandero pe prima poziție în clasamentul celor mai vândute mașini de pe piața europeană, reușind să obțină o creștere a vânzărilor de 16%, comparativ cu anul anterior, astfel că ajunge la cea mai bună performanță a sa de la lansarea din 2020.
Volumul real vândut de Sandero a fost, însă, mult mai mare, potrivit datelor interne ale Renault.
Cu acest scor, Sandero rămâne cel mai vândut automobil al grupului Renault și unul dintre sursele principale de profit ale grupului. Cifrele arată că vânzările Renault Sandero s-au ridicat la circa 10.000 de unități, dar au fost afectate de lansarea lui Kardian, care a reușit să vândă 5.300 de unități în aceste șase luni.
Duster a înregistrat un total de 113.783 de vehicule vândute, în primul semestru, potrivit datelor Dacia, în creștere cu 1,7%. Cifrele reale, care cuprind și vânzările sub brandul Renault, arată o performanță mai mare cu circa 9.000 de unități, respectiv 132.400 vehicule vândute, valoare care îl poziționează pe locul al treilea în vânzările grupului.
În total, cele cinci modele ale Dacia, cu tot cu versiunile Renault vândute pe piețele internaționale, cumulează 42% din totalul vânzărilor grupului francez, din punct de vedere al volumelor.