n a.2018 în această țară și-a găsit proprietarii 12 mii de Nissan LEAF; un asemenea volum de vânzări se explică prin atenția sporită a națiunii față de tehnica”fermă” (adică ecologică și sigură).
Grație cererii înalte pentru LEAF în a.2018, el a devenit cel mai popular vehicul electric în Europa: în total, aici ai fost comercializate peste 40 mii[1] exemplare.
Pentru a garanta că pe viitor LEAF va rămâne cel mai competitiv electromobil pe piață, recent compania Nissan a prezentat europenilor două modificări noi ale modelului. Gama LEAF a fost completată cu noul Nissan LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition, echipat cu o baterie modernizată de 62 kW. Ea depășește caracteristicile dinamice și asigură un parcurs de 385 km[2] fără reîncărcare.
Cea de-a doua modificare – Nissan LEAF 3.ZERO cu o baterie de 40 kW – suplinește echipamentul bestsellerului european cu un sistem informativ-distractiv cu ecran de 8 inch. El oferă servicii suplimentare, cum ar fi navigarea ”de la prag la prag”. În plus, odată cu comercializarea LEAF 3.ZERO în Europa, pentru el va fi accesibilă aplicația NissanConnect EV. Plus la serviciile conectate, LEAF 3.ZERO are și alte avantaje: noi culori ale caroseriei și variante de finisare a interiorului, inclusiv acoperișul în culori contrastante, extind posibilitățile de personalizare a mașinii, și astfel o fac și mai atractivă pentru cumpărător.
Ken Ramirez, președinte-senior pentru comercializare și marketing Nissan Europe, a s