поиск по сайту Выбор языка moldovenesc русский язык Выбор валюты MDL EU USD
показать новости до
подписаться на новости

Новости

Все новости 27.06.2017 Noul crossover compact Jaguar E-PACE
Jaguar

 

 

PRIMA IMPRESIE

 

Crossoverul compact cu cinci locuri Jaguar cu designul și dinamica unei mașini sport Cele mai avansate tehnologii multimedia și soluții practice pentru familiile contemporane Conectarea a 8 dispozitive mobile prin 4G-router Sistemul multimedia Touch Pro: acces la orice aplicații în timpul călătoriei Panoul de comandă TFT color de 12,3 inch și display-ul Head-Up – acum șoferul nu este distras de la drum Tehnologia Configurable Dynamics: dinamica veritabilă Jaguar și personalizarea setărilor servodirecției, a pedalei de accelerație și a transmisiei Arhitectura ușoară a suspensiei, tracțiunea integrală, tehnologiile Active Driveline și Torque Vectoring: manevrabilitate excelentă și siguranță pe orice tip de drum Designul inspirat din aspectul automobilelor sportive și discuri de 21 nych din aliaj ușor Primul Jaguar, echipat doar cu motoare Ingenium: de la dieselul silențios și receptiv de 150 c.p. și emanații СО 2 de 147 gr/km până la motorul pe benzină, de 300 c.p., care accelerează 100 km/h în 6,4 secunde. Pe piața rusă vor fi prezente doar automobilele cu tracțiune integrală și cutie de viteze automată. Automobilul va putea fi comandat la dealerii oficiali Jaguar Land Rover începând cu 14 iulie, 2017.

ОБЗОР

Jaguar E-PACE– un crossover sportiv compact cu cinci locuri, care îmbină în sine stilul și dinamica modelelor sportive  Jaguar, spațiul și spiritul practic al tracțiunii integrale, posibilitățile largi multimedia.   

E-PACE devine membrul familiei SUV de la Jaguar (familia PACE) după primul concept al crossoverului electric I-PACE și SUV F-PACE – laureat al prestigiosului premiu «Cel mai bun automobil al anului 2017».

Designul  E-PACE este inspirat din  F-TYPE și  diferă prin grilajul radiatorului Jaguar, proporțiile mușchiuloase, consolele scurte și aripile/spate puternice. Discurile opționale de 21 inch conferă E-PACE un aspect  îndrăzneț și perseverent, care denotă manevrabilitatea și dinamismul modelului. Acoperișul conic și conturul specific al geamurilor laterale amintesc tot de ADN-ul sportiv al brandului  Jaguar.

 Ian Callum, design-director Jaguar: «Preluând trăsăturile caracteristice designului Jaguar, E-PACE arată ca un veritabil automobil sportiv. Noul crossover compact întrunește în sine salonul spațios, tehnologiile multimedia și securitatea, atât de apreciate de  familiile moderne. Mașina păstrează puritatea liniilor și dinamica neobișnuită pentru un automobil atât de practic  ».

E-PACE va fi unul dintre cele mai tehnologice și mai inteligente automobile în clasa sa.  Sistemul multimedia de generație nouă,  cu display tactil oferă utilizatorilor posibilitatea de a accesa orice aplicații, cum ar fi   Spotify, prin interfața Jaguar Land Rover In Control apps.

Salonul automobilului este echipat cu cele mai avansate tehnologii, pentru a satisface maxim necesitățile familiei moderne: patru prize 12В, cinci USB, care pot servi la încărcare, 4G Wi-Fi, la care pot fi conectate 8 telefoane mobile.

Salonul spațios evidențiază un E-PACE în clasa respectivă. La lungimea totală de 4 395 mm, streșinile acoperișului față/spate constituie 882 și 832 mm, respectiv. Ampatamentul de 2 681 mm permite celor 5 pasageri să stea confortabil: în spate, spațiul pentru picioarele pasagerilor este de 892 mm. Un volum al portbagajului de 577 litri a devenit posibil grație suspensiei/spate Integral Link.
Noul sistem de șasiuri permite eliberarea maximă a spațiului din salon, contribuind la o dinamică excelentă pe orice drum. Construcția suspensiei/spate Integral Link asigură receptivitatea și manevrabilitatea mașinii fără a reduce confortul.

Cu ajutorul sistemului Configurable Dynamics șoferul poate seta la bunul plac algoritmul pedalei de accelerație, strategia schimbării vitezelor, receptivitatea volanului, cu prezența Adaptive Dynamics. Sistemul Adaptive Dynamics colaționează acțiunile șoferului, mișcarea caroseriei și a roților, configurează anticipat suspensia, șasiul și amortizoarele pentru a asigura un șofat exact în orice condiții de drum. Ca rezultat, automobilul capătă caracterul unui veritabil vehicul sportiv Jaguar.

Sub capota E-PACE sunt amplasate motoarele econome și puternice Ingenium, pe benzină sau diesel. Cel pe benzină, Ingenium turbo de 300 c.p. accelerează E-PACE până la 100 km/h în doar 6,4 secunde. Viteza maximă, limitată electronic, este de 243 km/h. Pentru cumpărătorii care țin la consumul econom, există Ingenium diesel de 150 c.p. Pe piața rusă vor exista doar mașini cu tracțiune integrală și cutie automată.
Alan Volkaerts, director gama de modele Jaguar E-PACE: «E-PACE întrunește ce e mai bun din două lumi: dinamica sportivului Jaguar și practicismul unui crossover compact. Familia PACE este completată cu un nou nivel de confort, interior spațios, soluții inteligente, manevrabilitate impresionantă și toate avantajele motoarelor Ingenium de la Jaguar Land Rover».

Sistemul cu tracțiune integrală Active Driveline – o inovație tehnologică pentru Jaguar. Soluția inteligentă unește ambreiajul fenomenal cu caracterul sportiv al mărcii Jaguar, la viraje oferind și avantajul tracțiunii/spate. la viraje. Sistemul poate distribui cu precizie cuplul motor, asigurând stabilitatea optimă, dinamica și economia de combustibil în orice situație. Sistemul tracțiune integrală Active Driveline este un echipament standard pentru automobilele cu motor diesel de 240 c.p. și cel pe benzină de 300 c.p. Alte motoare sunt completate cu sistem standard tracțiune integrală.

E-PACE este dotat cu un spectru larg de sisteme avansate de securitate activă și tehnologii în ajutorul șoferului. Camera stereo asigură funcționarea sistemului de frânare urgentă cu funcția de depistare a pietonilor (Emergency Braking), cea de menținere a benzii de circulație (Lane Keep Assist), citire a semnelor rutiere (Traffic Sign Recognition) și limitatorul de viteză (Adaptive Speed Limiter), dar și sistemul de monitorizare a stării șoferului (Driver Condition Monitor). Senzorii față/spate de parcare fac parte din echiparea-standard a tuturor modificărilor.

Alături de servodirecția cu acționare electrică, camera stereo asigură lucrul în zonele oarbe (Blind Spot Assist), ceea ce reduce riscul coliziunilor laterale la trecerea de pe o bandă de circulație pe alta. Sistemul de stabilire a situației rutiere din mersul automobilului (Forward Traffic Detection) previne șoferul despre mașinile care se apropie la intersecțiile cu vizibilitate redusă. Mașina nai este echipată cu airbag pentru securizarea pietonilor: este activat de sub marginea capotei/spate, asigură securitatea pietonului în caz de coliziune.

E-PACE va fi primul Jaguar, echipat cu un display executat în tehnologia TFT. Noul HUD poate proiecta pe parbrizul/față cu 66% mai multă informație: imagini mășcate, color, de o rezoluție excelentă. Informația necesară este mereu la vedere: viteza automobilului și indicațiile sistemului de navigare. ,Toate avertizările, informările sistemelor multimedia și de securitate la fel sunt proiectate nemijlocit în câmpul de vedere al șoferului.
Fiecare E-PACE are în dotare sistemul Touch Pro de ultimă generație. Funcția de dirijare sonoră asigură un șofat simplu și intuitiv, un display tactil de 10 inch și meniul principal setat.

Ca opțiune, automobilul poate fi echipat cu un ecran color de 12,3inch pe locul panoului de comandă, și cu una dintre sistemele audio Meridian.
Cumpărătorii E-PACE vor putea accesa tehnologia Activity Key. Brățara protejată de apă sau lovituri are un transportor RFDI, cu care șoferul poate încuia cheia de bază în automobil pentru a se relaxa în natură – alergări,înot, ciclism. .

La activarea Activity Key, prin atingerea brățării de marginea de sus a cadrului numerelor de înregistrare, toate cheile tradiționale, rămase în salon, sunt dezactivate.
Șasiul puternic permite remorcarea a 1 800 kg (cu sistem de frânare autonom), fapt care va plăcea cumpărătorilor care utilizează E-PACE și pentru muncă, și pentru odihnă.

FIRSTEDITION: ECHIPAMENT VARIAT ȘI CARACTER SPORTIV  

Versiunea E-PACE First Edition va fi accesibilă în primul am de comercializare a automobilului. Este echipată cu motor diesel Ingenium de180 c.p. sau pe benzină Ingenium de 249 c.p. și cutia automată în 9 trepte   ZF. Automobilele First Edition demonstrează un design unic, putere și spirit practic   E-PACE. Echiparea lor este bazată pe specificarea   R-Dynamic SE.

Cumpărătorii pot alege din trei culori: Caldera Red, culoare unică First Edition, Yulong White și Santorini Black. Detalizarea culorilor Gloss Black și discurile speciale de 20 inch de culoarea Satin Grey cu șlefuire de diamante și spițe duble completează exteriorul modelului.
Pielea fină Windsor de culoarea Ebony cu fir roșu de contrast și tapițeria podului din piele artificială de culoarea Ebony dau modelului aspectul caracteristic. Setarea iluminației ”atmosferice” și lumina naturală prin acoperișul panoramic completează interiorul spațios. Un display TFT de ultimă generație, prize suplimentare pentru încărcarea dispozitivelor mobile și șinele din portbagaj întregesc șirul de calități individuale, tehnologice și practice, caracteristice modificației First Edition.

Versiunea este echipată cu Configurable Dynamics, dirijarea la distanță a ușii portbagajului și brățara Activity Key, dar și covorașele unice, și aplicațiile decorative First Edition.

PACHETUL DE OPȚIUNI R-DYNAMICPACK

Pachetul de opțiuni pentru R-Dynamic include scaunele ”sportive” cu cusătură decorativă și tapițarea podului cu material de culoare neagră. Aplicațiile pe praguri și pedalele din oțel poleit subliniază caracterul sportiv al interiorului. Volanul cu logo-ul R-Dynamic este tapițat cu piele – are și el palete pentru schimbarea vitezei.

Exteriorul unui R-Dynamic tot are elemente decorative specifice, care subliniază caracterul dinamic E-PACE. Farurile anti-ceață/față, grilajul radiatorului, bara de protecție/spate și țeava de eșapament sunt decorate Gloss Black, roțile de culoarea caroseriei, accentele de crom pe orificiile de aerisire și grilajul radiatorului dau un plus de individualitate unui R-Dynamic.

GAMA DE MODELE

Automobilele E-PACE și E-PACE R-Dynamic sunt accesibile în versiunile de completare S, SE și HSE cu 5 motoare– trei diesel și două pe benzină. Dieselul Ingenium de 2,0 este prezent în versiunile de150, 180 și 240 с.p., motorul pe benzină are două variante - 249 și 300 c.p.

Baza gamei de modele E-PACE  este echiparea-standard bogată. Sistemul multimedia Touch Pro, farurile LED, camera retrovizoare, sistemele de ajutor gen  monitorizarea stării șoferului, frânare de urgență – sunt doar două dintre opțiunile oferite crossoverul sportiv Jaguar.

Pentru piața rusă, echiparea-standard include: încălzirea parbrizului/față, a scaunelor/față, funcția de încălzire a motorului și a salonului cu dirijare de la distanță și posibilitatea de a o acționa de la smartphone.  

DESIGNUL

E-PACE îmbină în sine chipul automobilului sportiv cu spiritul practic  : este un crossover compact sportiv cu caracterul specific  Jaguar.

E-PACE nu cunoaște compromisuri și întrunește designul mașinii sportive cu practicismul crossoverului. Astfel el deschide ușa spre lumea   Jaguar pentru o categorie total nouă de cumpărători. 

 Ian Callum, design-director Jaguar: «Elaborând E-PACE, am vrut să creăm un  Jaguar pentru oamenii activi, care au nevoie de spațiu și practicism, fără a dăuna dinamicii. Proporțiile, conturul și liniile automobilului subliniază satisfacția șofatului.  

Crossoverele compacte sportive trebuie să ofere răspunsuri ”inteligente” la provocările cotidiene,  concentrarea   Jaguar pe puritatea designului este acum un avantaj enorm. Avem un automobil sportiv cu caracter nemaivăzut: modelul sportiv Jaguar pentru fiecare zi – pe cât de inspirat, pe atât de practic ».

Designul dinamic și proporțiile Jaguar E-PACE sunt completate de spațiu, securitate și practicism.

Streșinile scurte au permis amplasarea roților mai spre colțurile mașinii, iar conturul geamurilor laterale, inspirate de F-TYPE, conferă noului membru al familiei PACE un aspect expresiv și perseverent. Designul părții din față arată continuitatea ADN-ului său altor modele sportive Jaguar.
Streașina bruscă a acoperișului armonizează cu linia geamurilor laterale: este mărturia evidentă a potențialului dinamic al modelului. În plus, pasagerii din spate au mai mult spațiu, panourile laterale ale mașinii amintesc de fuzelajul unui avion ca la modelele clasice Jaguar.

Aripile mușchiuloase, în special cele din spate, inspirate din designul F-TYPE, sunt chezășia caracterului sportiv E-PACE. Grilajul expresiv al radiatorului E-PACE arată apartenența la familia Jaguar. Desenul luminilor de zi LED în forma J-Blade, pe conturul farurilor/față, sunt asemănătoare cu designul F-TYPE.

Această optică LED a primit tehnologia opțională Adaptive Matrix cu două module LED orizontale, responsabile de fazele lungă/scurtă a luminii. Linzele în formă de cristale, detaliază perfect partea din față, iluminarea perfectă a drumului pe timp de noapte. Luminile de zi J-blade îndeplinesc aici funcția indicatorilor de viraj.

În spate, automobilul are linii îngrijite, aripi mușchiuloase și linii ascuțite ale aparatelor de iluminat. Farurile/spate confecționate conform tehnologiei LED : este încă o mărturie a apartenenței E-PACE la modelele sportive Jaguar.

Cumpărătorii pot alege culoarea acoperișului și a caroseriei, un acoperiș negru de contrast sau unul panoramic. Aplicații negre traversează în lungime acoperișul, de la parbriz la spoilerul/spate, repetând formele F-TYPE Coupe.

La alegere, sunt oferite 11 culori ale exteriorului: Caldera Red (doar pentru First Edition), Fuji White, Borasco Grey, Firenze Red, Caesium Blue, Yulong White, Indus Silver, Santorini Black sau Corris Grey (metallik); Farallon Pearl Black sau Silicon Silver (premium-metallik).
Wayne Burgess, directorul studioului de design al automobilelor de serie : «Veți adora profilul și proporțiile E-PACE, mai ales îndeaproape. Am echilibrat streașina/față mai lungă, scurtând-o pe cea din spate, pentru a conferi automobilului senzația de mișcare chiar și în timpul staționării – trăsătura de firmă a oricărui Jaguar».

Eleganța în detalii

E-PACE – primul, în clasă, automobil cu discuri de 21 inch. Cele 12 opțiuni oferă discuri cu cinci spițe de culoarea Satin Grey și aplicații Diamond Turned

Orificiile de aerisire laterale sunt decorate cu crom poleit – elementul decorativ caracteristic Jaguar subliniază caracterul de lux E-PACE. Modificarea R-Dynamic are șipci similare din crom mat.

Grilajul radiatorului este detaliat în 3D– sexagoanele din textură reflectă lumina, iar logoul Jaguar din centru este cel mai mășcat din istoria brandului. El conține senzorii cruiz-controlului adaptat.

Țevile de eșapament rotunde sunt integrate elegant în bara de protecție/spate. Ele subliniază dinamica; sunetul motorului și rafinamentul automobilului, iar designul lor amintește țevile de eșapament ale avioanelor reactive.

Spoilerul mare pe ușa portbagajului constă din trei părți – el a fost modificat special pentru optimizarea aerodinamicii.

CONFORT DE PRIMĂ CLASĂ: interiorul

Interiorul E-PACE posedă toate avantajele crossoverelor compacte sportive. Dinamismul, tehnologiile avansate, calitatea înaltă a executării detaliilor fac din orice călătorie o satisfacție pentru șofer și pasageri.

În salon, pasagerii sunt înconjurați de tapițerie din materiale de calitate. Ușile tapisate, mânerele ușilor cromate, panoul de bord îmbrăcat în piele și tapițeria scaunelor cu cusături duble – toate ridică luxul din salon la un nou nivel.

Tema centrală a interiorului – carlinga. Designul a fost inspirat de Jaguar F-TYPE. Geometria spațiului creează o legătură vizuală cu ușile, iar așezarea sportivă asigură șoferului o vizibilitate perfectă.

Se evidențiază utilizarea expresivă a culorilor. Culorile panoului de comandă, a scaunelor și tapițeriei ușilor amintesc de F-TYPE, îndeosebi în versiunile R-Dynamic, cu paleta lor tinerească și cusăturile decorative de contrast.

Selectarea culorilor și a materialelor pentru panoul de comandă creează interiorul, care îmbină caracterul sportiv cu simplitatea elegantă. Tradiționalul decor «din lemn» din salonul E-PACE este înlocuit de cromul nobil. Elementele metalice, amplasate în jurul selectorului, pe panoul de comandă, orificiile de aerisire și mânerele ușilor, conferă interiorului un aspect modern și rafinat.

Elementele de bază – selectorul sportiv și alegerea regimului de șofare – sunt proiectate pentru a oferi șoferului comodități maxime. Caracterul interiorului este subliniat de spiritul sportiv E-PACE și chemă șoferul să conducă dinamic.

Tapițeria din piele este prezentă în toate punctele principale – de la volan la consola centrală și selector, elementele secundare sunt intuitive. Display-ul tactil Touch Pro cu diagonala de 10 inch reduce necesitatea butoanelor. Pentru a gestiona controlul climei sunt utilizați selectori tactili și intuitivi.

Interiorul E-PACE este orientat spre șofer și armonizează cu practicismul general  : încap lesne cinci persoane, iar soluțiile inteligente pentru depozitarea obiectelor mici  fac călătoria mai confortabilă.  Consola centrală cu o nișă de    8,42 litri încap 4 sticle mari cu apă, suporturi pentru pahare și polițe. Lădița pentru mănuși, de  10,07 litri, este un spațiu sigur de păstrare a obiectelor,  iar nișele de 10,56 și 8,26 litri în ușile/spate/ față  sunt mai mari ca la concurenți. Totul este gândit pentru comoditatea maximă a consumatorului.

Atenția față de detalii este evidentă și în designul iluminării salonului. Sun iluminate locurile necesare – mânerele ușilor, nișele pentru depozitare. Șoferul poate seta schema de iluminare color în funcție de  preferințe.

Tapițeria scaunelor este selectată reieșind din modul activ de viață: materiale durabile și tehnologice sunt împodobite cu cusături decorative și subliniază caracterul E-PACE. Ca opțiune, poate fi aleasă pielea moale Windsor cu cusături – pentru mai mult lux și eleganță.

Numeroase idei minunate descoperă partea veselă a lui Jaguar. Versiunile HSE au în design printuri moderne cu animale: ele sunt amplasate pe laterala scaunelor/față – în roșu pentru versiunile First Edition. Și se repetă pe covorașele din cauciuc în nișele pentru păstrarea obiectelor.

Аlister Whelan, director artistic pentru interioare Jaguar: «Interiorul dinamic, modern și actual este o continuare a exteriorului E-PACE. Caracterul modelului se evidențiază din start, de la deschiderea portierei. Materiale moi, de calitate este ca o primă strângere de mâini, cu care automobilul își întâmpină cumpărătorul. Designul britanic fermecător nu lasă pe nimeni indiferent. Interiorul E-PACE ridică placheta pe segmentul crossoverelor sportive compacte”.

Surse de inspirație

Un șir de amănunte E-PACE este inspirat din ideile automobilistice șii de design:
  • Curbele pistei de curse au determinat aspectul unui șir de elemente ale interiorului și exteriorului E-PACE, în special a farurilor LED/spate.
  • Camera Leica – selectoarele-șaibă în partea de jos a panoului de comandă sunt inspirate din elementele fixe de dirijare a obiectivelor camerelor clasice Leica
  • Teoria Gheștalt – teoria care explică recepționarea vizuală a unui grup de obiecte ca un întreg, chiar dacă între ele nu există o legătură. Covorașele consolei/față și logourile de pe scaune (HSE) confirmă: sunt împodobite cu printul Jaguar, care poate fi văzut din anumite racursiuri.
  • Natura sălbatică – grafica Jaguar Cub (imaginea unui pui de jaguar) este amplasată în partea umbrită a parbrizului și integrată în proiectoarele lămpilor de iluminare a zonei îmbarcare/debarcare. Unicul scop al acestui element este să provoace zâmbetul proprietarilor.


Designul R-Dynamic

Pentru cumpărătorii care doresc să sublinieze caracterul sportiv E-PACE, există versiunea R-Dynamic. Beneficiază de aceleași motoare și de completarea S, SE, HSE, ca șa modelul de bază.

R-Dynamic are modificări și în interior, și în exterior. În exterior versiunea R-Dynamic are un design perfecționat, care subliniază aspectul atletic E-PACE. Designul unic al barei de protecție/față include prizele de aer și farurile anti-ceață mărite, ce subliniază caracterul sportiv al modelului.

Pragurile de culoarea caroseriei și bara de protecție/spate , în partea inferioară de culoarea Gloss Black, conferă automobilului un aspect puternic, perspicace. Detaliile din crom mat din jurul grilajului radiatorului și a orificiilor de aerisire de pe aripi încheie completarea elegantă a exteriorului.

În interior R-Dynamic menține confortul deosebit E-PACE. Scaunele sport cu suportul unic pentru umeri și cel lateral fortificat sunt primele, care atrag atenția. Scaunele R-Dynamic în completarea S sunt tapițate cu piele, există și varianta tapițeriei cu piele Windsor. Toate scaunele versiunii R-Dynamic au cusături de contrast.

Este schimbată tapițeria podului de culoarea Jet Morzine, tampoanelor pe pedale și pragurilor din oțel poleit cu logoul R-Dynamic. Toate aceste detalii subliniază caracterul dinamic E-PACE.

ȘASIUL

E-PACE întruchipează ADN-ul Jaguar: echilibrul dintre manevrabilitate și confort, îmbinarea dinte dinamica unui vehicul sportiv și comoditățile pentru întreaga familie.

Noul șasiu a fost elaborat expres pentru E-PACE, pentru a deveni baza calităților dinamice uimitoare ale acestui SUV compact sportiv. Suspensia/spate Integral Link, inițial elaborată pentru Jaguar F-PACE. Ea desparte forța longitudinală de cea laterală, asigurând receptivitatea și manevrabilitatea, absorbind concomitent vibrațiile longitudinale pentru o mișcare mai lentă.

Suspensia/spate E-PACE se evidențiază prin dimensiunile compacte – fapt care sporește spațiul salonului, dar și cursa sistemului de suspensie, ceea ce adaugă mașinii un plus de siguranță pe orice tipo de drum.

Noua construcție a suspensiei/față include boxele de virare din aluminiu ușor, unghiul de bracare mărit ajută mașină să vireze mai sigur. Construcția specială a suportului/față sporește rigiditatea structurii, iar atașamentele/spate îmbunătățesc simțul volanului.
Utilizarea dispozitivelor de fixare a suspensiei și a stabilizatoarelor sporește reacția volanului și manevrabilitatea, reduce devierile – momentul-cheie, care transformă un E-PACE într-un veritabil Jaguar.

Mike Cross, inginer-calitatea produselor Jaguar: «În cazul E-PACE sarcina era să creăm un SUV compact sportiv Jaguar, aidoma modelelor noastre cu tracțiune/spate. Particularitatea fundamentală E-PACE era dinamica proeminentă, mișcarea lină și confortul ,toate le-am obținut grație soluțiilor inteligente: suspensia compactă Integral Link și suportul/față semimetalic. Avem un SUV sportiv compact cu tracțiune integrală, care bucură și pasagerii, și șoferul».

Inginerii Jaguar au utilizat componente ușoare din aluminiu ale suspensiei, sporind astfel rigiditatea și reducând greutatea pentru a obține o dinamică neverosimilă. Suspensia/spate este amplasată pe un cadru ușor de oțel trainic, fapt care optimizează receptivitatea volanului și mersul lin.

Configurable Dynamics și Adaptive Dynamics

Funcția Configurable Dynamics le permite proprietarilor să realizeze la maxim potențialul E-PACE prin accesarea personală a clapetei de accelerare, servodirecției, schimbătorului de viteze, și cu suspensia Adaptive Dynamics. Fiecare dintre aceste caracteristici pot accesa două regimuri: normal și dinamic.

Adaptive Dynamics pentru E-PACE include tehnologia amortizării continue cu amortizoare triple cu clapete hidraulice externe. Aceasta a permis echilibrarea exactă a servodirecției și manevrabilității, pentru a păstra tradiționalul ADN Jaguar. Avantajele sistemului includ receptivitatea rapidă, o distribuție mai bună a efortului pe roțile externe/interne, setarea specială pe teren accidentat. Sistemul este accesibil ca opțiune, care include și discuri ușoare de 21 inch.

Adaptive Dynamics monitorizează vibrațiile caroseriei fiecare 2 milisecunde (0,002 sec.) și calculează forța de amortizare necesară fiecare 10 milisecunde. Sistemul reacționează momentan la acțiunile șoferului sau la schimbarea condițiilor de drum. El asigură manevrabilitatea excelentă, reduce devierea caroseriei și asigură mișcarea lină, echilibrată. Sistemul automat recunoaște schimbarea condițiilor de drum și respectiv adaptează amortizarea.

Șoferul poate alege regimul normal sau dynamic pentru amortizoarele adaptive grație funcționalului Configurable Dynamics, parte a sistemului JaguarDrive Control. Setările Dynamic sporesc stabilizarea caroseriei pentru o călătorie mai atractivă și mai dinamică. Cu sistemul multimedia Touch Pro șoferul poate avea acces la interfața Dynamic-i, care include scara de accelerare, un timer și datele despre reacția pedalei de accelerare.

Jaguar Drive Control permite proprietarilor tuturor modificărilor E-PACE să aleagă unul din cele patru regimuri de șofare cu ajutorul clapelor de pe consola centrală:
  • Normal(obișnuit) – echilibrul optim între dinamică, manevrabilitate și confort pentru călătoriile zilnice.
  • Dynamic(dimanic) – pentru un șofat atractiv cu setarea Dynamic în cazul unui șir de sisteme ale automobilului. În funcție de completare, lista include servodirecția, pedala acceleratorului, Adaptive Dynamics, tracțiune integrală/Active Driveline, strategia schimbării vitezelor în cazul cutiei- automat, sistemul Dynamic Stability Control și Torque Vectoring by Braking
  • ECO(ecologic) – modifică setarea acceleratorului, a cutiei-automat, climat-controlului și a altor funcții pentru optimizarea consumului de combustibil.
  • Rain,IceandSnow (Ploaie, gheață, zăpadă) – sporește stabilitatea la ambreiajul prost cu drumul, inclusiv modificarea sistemelor de stabilizare dinamică, receptivitatea acceleratorului și a cutiei-automat.

TRACȚIUNEA INTEGRALĂ

E-PACE este echipat cu sistem inteligent de tracțiune integrală, care menține dinamica caracteristică automobilelor Jaguar și simțul acut al volanului.

Tehnologiile avansate E-PACE asigură o manevrabilitate neverosimilă și simțul volanului la viraje, economie la mișcarea cu viteză constantă și adaptarea perfectă la orice tip de rum. Automobilul este oferit cu tracțiune integrală.

Standard Driveline: siguranță pe orice drum în orice condiții climaterice

Sistemul de tracțiune integrală reacționează la condițiile de drum, redistribuind cuplul motor pentru un control și siguranță optime în orice situații rutiere. Este accesibil pentru automobilele cu diesel Ingenium de 150 sau 180 с.p., și cele pe benzină Ingenium de 249 с.p.
În mod normal, sistemul distribuie de sine stătător cuplul motor între axele față/spate, pentru o mișcare lină, manevrabilitate și consumul econom. Pe suprafețe lunecoase sistemul transmite aproape toată forța asupra axei/spate, în cazul când cea din față a pierdut ambreiajul cu drumul.

Active Driveline: dinamica inteligentă

Noul E-PACE are sistemul de tracțiune integrală Active Driveline, care în premieră pentru Jaguar îmbină ambreiajul excelent cu suprafața și caracterul desăvârșit al automobilului cu tracțiune/spate. Grație distribuirii cuplului motor, sistemul oferă încredere pe orice suprafață și un șofat dinamic cu un consum redus.

În situații extreme, Active Driveline poate distribui aproape întregul cuplu pe puntea/spate, în condiții-standard  acesta este distribuit nominal. Asta permite păstrarea caracterului unui automobil cu tracțiune/spate, deci – a receptivității și simțului volanului, caracteristice vehiculelor sportive. 

Pe puntea/spate stau două pachete independente de ambreiaj, controlate electronic,  care funcționează  cu lichid hidraulic și distribuie cuplul între roțile din spate. Ele permit distribuirea cuplului100% pe oricare dintre roțile din spate timp de 100 milisecunde (0,1 sec.). Această capacitate neobișnuită  Active Driveline asigură stabilitatea SUV- ului sportiv pe orice tip de drum. 

 Datele senzorilor permit ca E-PACE să analizeze situația rutieră și să calculeze distribuirea optimală a cuplului la   10 milisecunde (0,01 sec.). Sistemul Active Driveline distribuie cuplul între roțile/spate creând  imediat un ambreiaj cu drumul, în caz de necesitate. 

La virare, sistemul  analizează coeficientul giratoriu, poziția amortizorului, unghiul  de virare a roților și  accelerarea transversală. Blocul de control transmite preventiv  mai mult cuplu motor roților exterioare, echilibrând mașina și făcând-o maxim previzibilă. În cazul când virarea nu este suficientă,  sistemul va transmite roților din exterior și mai mult cuplu: mașina se va mișca exact așa cum dorește șoferul. În caz de supravirare, sistemul blochează ambele mufe/spate,  creând  o amortizare de girație care permite șoferului  să iasă din zona periculoasă mai repede.

Pe suprafețe lunecoase Active Driveline permite șoferului unui E-PACE să inițieze un derapaj controlat. Pe suprafețe foarte lunecoase ActiveDriveline menține conducerea fermă a automobilului, sporind ambreiajul fiecărei roți cu drumul. Sistemul de control al rotirii roților monitorizează și mișcarea fiecărei roți cu periodicitatea de   10 milisecunde (0,01 sec.), dar și distribuirea cuplului pentru minimizarea  rotirii și menținerea stabilității.   

Când se circulă pe traseu, sistemul de tracțiune integrală  Active Driveline distribuie cuplul doar pe punte/față, astfel este redus consumul prin micșorarea pierderilor inutile. Sistemul poate reveni la tracțiunea integrală în   300 milisecunde (0,3 sec.) la schimbarea bruscă a condițiilor de drum. 

Tehnologia garantează utilizarea celor patru roți, în caz de necesitate: la demararea din loc, accelerarea la viraj, circulația pe teren accidentat. Dacă e selectat regimul ECO, sistemul își optimizează funcționarea pentru  reducerea maximă a consumului, iar în regimele  Rain, Ice and Snow («ploaie, gheață, zăpadă») și Dynamic   tracțiunea este mereu pe patru roți. 

Tracțiunea integrală Active Driveline este accesibilă pentru versiunile cu motor pe benzină de  300 c.p. și diesel de 240c.p.

Torque Vectoring by Braking

E-PACE este echipat și cu tehnologia de distribuție a cuplului   Torque Vectoring, care funcționează împreună cu cel de tracțiune integrală și ajută șoferul  să intre în virajele complicate sau să meargă sigur pe un teren accidentat.  

Sistemul Torque Vectoring folosește frânele pentru a simula efectul blocării diferențialului. Ea creează un echilibru în distribuirea cuplului pe toate roțile în timpul virării, asigurând mașinii un ambreiaj mai bun și  manevrabilitate. 

Sistemul stabilizării dinamice (Dynamic Stability Control) folosește senzorii devierii de la axa longitudinală/transversală, servodirecției,  accelerării longitudinale și transversale pentru a preîntâmpina supra- sau subvirarea. Dacă sistemul descoperă, că mașina derapează de pe traiectoria virajului, cuplul motor scade  și forța de frânare necesară este folosită pe fiecare roată aparte, pentru restabilirea direcției de mișcare a automobilului. 

Sistemul este activa la fiecare accelerare, când accelerarea este scoasă sau este apăsată pedala frânei. Nivelul de intervenție este  dictat de regimul   JaguarDrive: reacția este optimă în cazul regimului  Dynamic , Rain, Ice and Snow .

Capacități off- road

E-PACE este dotat și cu sistemul de adaptare la condițiile drumului  All Surface Progress Control (ASPC), care funcționează ca un cruiz-control la viteze mici și permite păstrarea manevrabilității la mișcarea pe suprafețe lunecoase. 

Sistemul elaborat de specialiștii Jaguar Land Rover distinge tipurile de drum, asigurând automat ambreiajul maxim cu drumul din contul motorului și a sistemului de frânare. Soluția inteligentă este accesibilă pentru mașinile cu transmisie automată și funcționează ca un cruiz-control la viteze mici în diapazonul     1,8 - 30 km/h. Sistemul garantează un start sigur și mișcarea pe suprafețe lunecoase ca gheața, iarba umedă sau drumurile de țară. 

Sistemul mai menține viteza confortabilă la suișuri și coborâșuri abrupte, în timp ce șoferul este concentrat asupra servodirecției și înconjurarea obstacolelor.  

El este dirijat prin setarea cruiz-controlului, chiar din start, permite șoferului să demareze fără a atinge pedalele și să mențină viteza prestabilită. Funcția start pe suprafețe lunecoase   Low Friction Launch este și ea accesibilă. Configurațiile unice ale accelerației permit șoferului să controleze demararea cu pedala de accelerație. 

Verificarea rezistenței: program epuizant de testare

Din legendarul  Nürburgring și pista de mare viteză  Nardo, la deșerturile din Orientul Mijlociu și Africa de Nord, E-PACE a fost testat în cele mai dure condiții.  Inginerii  Jaguar au adus mașina în zonele  temperaturilor extreme dincolo de Cercul Polar, au ridicat-o  pe piscurile montane și râurile  de munte din cele mai îndepărtate provincii chineze, pentru a se convinge de fiabilitatea   E-PACE în mâinile celor mai activi și mai severi proprietari. 

Graham Wilkins, inginer-șef Jaguar E-PACE: «Inginerii Jaguar și specialiștii în dinamică au gândit minuțios proprietățile de conducere ale mașinii, armonizându-le cu șasiul și sistemele de stabilizare.  După luni de teste epuizante în lumea întreagă,  E-PACE a confirmat că exprimă ADN brandului  ».

ARHITECTURA ȘI PARTICULARITĂȚILE STRUCTURALE 

Dinamica și securitatea pasagerilor   –  iată două principii de bază ale construcției caroseriei  E-PACE. Inginerii companiei au folosit combinația aliajelor rezistente din oțel , aluminiu și materiale compozite ușoare. 

Selectarea aliajelor  determină construcția  SUV – ului compact cu dinamica Jaguar și corespunde celor mai rigide standarde de securitate.  

Structura caroseriei  este deosebit de trainică și rigidă. Grație utilizării, în punctele critice, a oțelului  de rezistență înaltă și ultraînaltă, rigiditatea la torsiune constituie  28,7 kН/grad. Soluția dată sporește trăinicia la coliziune și permite reducerea masei automobilului. 

Utilizarea inteligentă a materialelor ușoare garantează echilibrul maxim a rigidității, trăiniciei și greutății  :

Capota puternică E-PACE din aluminiu ușor e cu 10 kg mai ușoară ca analogul din oțel. Aripile/față confecționate din același material, fapt care economisește încă 3 kg.

Panoul acoperișului tot e din aluminiu   – cu  6 kg mai ușor ca cel din oțel: centrul de greutate este mai jos, manevrabilitatea mai și stabilitatea automobilului – mai bune.  

Ușa ușoară, din aluminiu, a portbagajului e cu 15 kg mai ușoară ca cea din oțel. Designul avansat utilizează tehnologiile de lipire și sudare alături de  sudarea laser ce optimizează greutatea. 

Grinda transversală a caroseriei care susține panoul de comandă este din aliaj ușor de magneziu. Detaliul turnat, executat cu multă precizie, asigură potrivirea maximă a tuturor detaliilor interiorului de lux.  Panourile laterale ale caroseriei sunt din oțel foarte plastic: cu grosimea de doar 0,7 mm, e cu   3,5 kg mai ușor ca cel din material tradițional. 

MOTOARE ȘI TRANSMISII

Gama de motoare E-PACE constă din 8 agregate  Ingenium combinate cu transmisia automată inteligentă  în 9 trepte.    

Familia motoarelor cu 4 cilindri ușoare din aluminiu și volum de  2,0 l este caracterizată prin dinamica excelentă, funcționarea lină și economia de combustibil. Cumpărătorii pot alege din 5 versiuni de motoare  :

Motor

Putere (cл.p.)

Cuplu motor (Нм)

CO 2 (gr/km)*

Ingenium diesel: D150

150 c.p.,
3500 rot/min

380Нm , 1750 rot/min

147

Ingenium diesel: D180

180 c.p
4000 rot/min

430Нm ,1750 rot/min

147

Ingenium diesel: D240

240 c.p
, 4000 rot/min

500Нm , 1500 rot/min

162

Ingenium benzină: P250

249 c.p,
5500 rot/min

365Нm , 1200-4500 rot/min

174

Ingenium benzină: P300

300 c.p,
5500 rot/min

400Нm , 1200-4500 rot/min

181

* cu transmisie automată și tracțiune integrală

Ingenium de 23,0 litri sunt produse de compania Jaguar Land Rover la uzina proprie cu valoarea de 500 mln. lire sterline la West Midlands, Marea Britanie.

Elaborate de la zero, motoarele Ingenium au locul de cilindri din aluminiu cu pereți subțiri și garnitura cilindrilor turnată pentru optimizarea masei, a calității suprafeței și trăiniciei. Combustibilul intră în camera cu ardere internă sub presiune înaltă, ceea ce garantează nivelul mic al zgomotului, și deci – caracteristicile excelente ale amestecului.

Turbina eficientă de o geometrie variabilă permite atingerea momentană a cuplului. Cuplul maxim este disponibil într-un diapazon larg.

Dieselul Ingenium: cuplul motor și economia

Versiunea eficientă cu tracțiune integrală este echipată cu un motor diesel Ingenium de 150 c.p. cu injector cu debit redus, fapt care permite un consum de 5,6l/100 km, gaze de eșapament СО 2 – 47 gr/km pentru ciclul european combinat.
Motorul de 240 c.p. și cuplul 500 Нм cu turbocompresoare care sporesc reacția motorului la viteze mici și puterea la viteze mari. Motorul îmbină în sine caracteristici optime de forță și dinamică. Accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 7,4 sec., eșapând СО 2 162 gr/km.
«Mijlocul de aur» aparține versiunii de 180 c.p. cu tracțiune integrală, transmisie automată ( СО 2 - 147 gr/km). Versiunea accelerează 100 km/h în 9,3 sec.

Motoarele corespund standardului ecologic Еurо-5 grație tehnologiilor avansate.

Ingenium pe benzină: flexibilitate și economie

Motoarele pe benzină cu 4 cilindri Ingenium asigură pentru E-PACE o dinamică perfectă, economie și mișcare lină. Cumpărătorii pot alege din 2 versiuni: 249 c.p../365 Нм și 300 c.p./400 Нм, transmisie automată și tracțiune integrală.
Turbine de tip twin scroll sporește fluxul de aer cu 26% comparativ cu predecesorul: practic reacția imediată la apăsarea acceleratorului are loc fără pierderi de forță, iar sistemul de reglare permanentă (CVVL) optimizează capacitatea automobilului, reglând deschiderea clapelor de intrare în loc să accelereze. Fazele variabile de distribuire a gazelor tot sporesc puterea și reduc consumul de combustibil, făcând lucrul motorului mai eficient.

Automobilele ci motor de 249 c.p. accelerează de la 0 la 100 km/h în 7,0 secunde ; în timp ce modelul de frunte, cu 300 c.p. atinge această viteză în 6,4 sec.

Transmisii de nivel mondial

Cumpărătorii E-PACE pot alege dintr-o gamă largă de transmisii, ce garantează dinamica perfectă și satisfacția șofatului.
Cutia automat în 9 trepte, cea mai nouă generație a transmisiei ZF, e accesibilă pentru toate versiunile E-PACE. Apropierea rapoartelor de transmisie este potrivită pentru motoarele amplasate transversal.

Schimbarea vitezei este, practic? Insesizabilă – puterea ajunge imediat și corespunde oricăror condiții și stil de șofare. Proprietarii versiunii R-Dynamic primesc paletele controlului asupra cutiei, în caz de necesitate.

Sitemul adaptiv al cutiei monitorizează stilul de conducere a proprietarului și se adaptează acestuia. Sistemul reacționează prompt la modificări, reduce timpul de schimbare a vitezei și face trecerile mai line în regimul ”econom”, reieșind din acțiunile șoferului.

La viraje, cutia folosește accelerarea transversală și poziția pedalei pentru a aprecia dacă e necesară sporirea automată a vitezei. Cutia inteligentă poate ghici dorința șoferului de creștere a vitezei, garantând astfel alegerea optimă a transmisiei.
Sistemul elaborat expres pentru selectarea regimului de șofare JaguarDrive Control – o interfață simplă de dirijare a cutiei E-PACE. În regimul Dynamic schimbarea vitezei ocupă mai puțin timp, iar în cel Eco – creșterea vitezei se face pentru a economisi combustibilul.

PRACTICITATEA

Inginerii E-PACEau făcut totul pentru ca fiecare milimetru din spațiul mașinii că fie utilizat la maxim.

Universalitatea de zi cu zi

Jaguar E-PACE are o mulțime de soluții inteligente care îi permit să asigure spațiu pentru pasagerii din spate și volumul portbagajului la nivelul concurenților de pe un segment mai mare. Cu ampatamentul de 2 681 mm și suspensia/spatei Integral Link automobilul de familie dispune de mai mult spațiu pentru picioarele pasagerilor din spate ca un SUV de o clasă mai superioară.

Spații pentru depozitare

Configurația salonului E-PACE în mare parte o repetă pe cea de la F-TYPE, însă în prim plan iese aspectul practicismului de familie. În nișa spațioasă de 8,42 l dintre scaunele față/spate se pot pune două sticle de 1 l cu apă – și mai rămâne mult spațiu pentru alte obiecte. Două prize USB pentru conectarea încărcătorilor sunt completate de priza 12В și un suport pentru smartphone și tabletă, care protejează dispozitivul în timpul încărcării. Plasa din josul capacului poate fi utilizată pentru păstrarea obiectelor mici. Tot spațiul este închis de cotiere – pentru un maxim confort și practicitate.

La dorință, pot fi amplasate două suporturi pentru pahare: atunci spațiul de depozitare va fi de 5,94 l, iar șoferul și pasagerul vor ajunge lesne ceștile și sticlele.

Lădița pentru mănuși, de 10,07 l, are lacăt. Un spațiu deschis sub consola centrală – încă 0,6 l loc pentru smartphon, în timp ce la portiere spațiul de 10,56 l este mult mai mare ca la crossoverele compacte obișnuite. Automobilul poate avea 5 USB cu 4 prize de 12v, ceea ce satisface cerințele majorității familiilor.

Secțiunea bagaje: spațiu și universalitate

Volumul portbagajului este de 577 l: suficient pentru o familie modernă. Este unul dintre cele mai largi portbagaje pe segment : 1 057 mm - arca roților și 1 311 în locul cel mai lat. Un cărucior pliat, un set de crose pentru golf – toate încap în portbagajul E-PACE. Sub podea mai există un spațiu de 93 l, care poate fi utilizat pentru păstrarea roții de rezervă.

Scaunele/spate se pliază 60:40. Asta creează un spațiu de 1 234 l și permite transportarea obiectelor cu lungimea de 1 568 mm cu păstrarea a două locuri pentru pasagerii/spate.

Gestionarea capacului de la portbagaj prin gesturi

E-PACE este echipat cu funcția Gesture Tailgate, care permite deschiderea portbagajului și plasarea obiectelor fără a folosi telecomanda. O mișcare a piciorului sub senzorii din josul barei de protecție e suficientă pentru e declanșa mecanismul de deschidere – o poți face și cu mâinile ocupate. Senzorii sunt amplasați pe ambele părți ale automobilului. Închiderea se poate face la fel.

Activity Key

E-PACE oferă proprietarilor brățara inovațională Activity Key, care a debutat pe Jaguar F-PACE. Tehnologia a fost creată pentru amatorii odihnei active – o cheie obișnuită an aceste cazuri nu întotdeauna este comodă. Brățara rezistentă la apă și coliziuni asigură accesul în automobil : e suficient să o atinge de senzorul de pe numărul de înregistrare al mașinii.

Activity Key este echipat cu RFID-transponder, plasat într-o centură de cauciuc. Lipsesc părțile mobile, nu are nevoie de acumulator. Pentru a descuia automobilul este suficientă o atingere digitală. Tehnologia Activity Key deconectează orice altă cheie aflată în automobil, cee ce îl securizează contra furtului.

Activity Key a fost testat în cele mai aspre condiții: la adâncimi de 18 m și temperaturi între -50°C și +85°C.

TEHNOLOGII MULTIMEDIA

Sistemul multimedia TouchPro și conexiuni digitale pentru toți pasagerii : E-PACE este creat pentru viață.

E-PACE face integrarea instalațiilor mobile mai comodă și intuitivă. SUV-ul compact de la Jaguar memorizează predilecțiile șoferului și se adaptează acestora.

Cea mai recentă generație a sistemului multimedia Touch Pro face parte din echiparea-standard a tuturor versiunilor automobilului, oferind șoferului o combinație comodă a interfeței: cu ecran intuitiv, comutatoare tactile toate funcțiile necesare sunt la îndemână.

Touch Pro: mereu la îndemână

E-PACE este echipat cu cea mai recentă generație a sistemului multimedia Touch Pro cu display de10 inch, care funcționează conform principiului unui ecran obișnuit de smartphone sau tabletă. Meniul permite utilizatorului să selecteze funcțiile și aplicațiile preferate pentru o accesare rapidă.
Imaginea de format ultralarg (21:9, 1280х542 pixel) face display-ul multifuncțional – în partea de bază a lui poate fi demonstrat un media-file, iar panoul lateral poate fi folosit pentru navigare sau prognoza meteo.

Sistemul Touch Pro – cel mai tehnologizat la Jaguar. A fost elaborat de specialiștii companiei în baza procesorului quad-core și rețeaua ultrarapidă Ethernet pentru o performanță maximă.

Cumpărătorii pot alege display-ul color digital de 12,3 inch TFT, capabil să transmită informații diverse, inclusiv cea oferită de sistemul de navigare 3D .

E-PACE este echipat cu unul din cele două sisteme Meridian de primă clasă, inclusiv sistemul Surround Sound cu 15 difuzoare de 825 wați.
Display-ul

Ca opțiune, E-PACE este echipat cu un display (HUD) de cea mai nouă generație. Grație tehnologiei TFT, sistemul proiectează imaginea color nemijlocit pe parbriz în câmpul de vedere al șoferului.

Un HUD mai clar și citeț afișează mai multă informație ca sistemele tradiționale. Plus la datele privind viteza și navigarea, display-ul reflectă datele despre viteza de rotație a motorului, informația sistemului multimedia, setările cruiz-controlului adaptiv, avizele sistemului de menținere a benzii de circulație și sistemului de monitorizare a zonelor oarbe.

Imaginea color este creată de 4 LED-uri de înaltă luminozitate și ecranul LCD TFT de rezoluție înaltă. Imaginea este clară și cu 66% mai puternică ca la sistemele tradiționale, li de 2 ori mai mare. Șoferul poate seta sistemul la bunul său plac, regla luminozitatea și înălțimea imaginii.
Posibilități multimedia extinse

Sistemul Touch Pro este foarte comod – îl caracterizează interfața intuitivă de dirijare și funcționalul extins.

Navigarea prin satelit cu funcția stabilirii exacte a traseului determină poziția automobilului chiar și în lipsa semnalului GPS. Funcția este completată de aplicația pentru smartphone Route Planner, care simplifică crearea rutelor complexe cu automobilul, transportul urban și segmentul pietonal. Sistemul ia în considerare datele privind ambuteiajele, existența locurilor de parcare și a stațiilor PECO, în timp ce funcția Share ETA poate expedia la contactele necesare SMS-uri în regim automat cu indicarea timpului sosirii la destinație.

Funcția Commute Mode memorizează traseele zilnice, oferind automat variantele de ocolire în caz de ambuteiaje. Anticipând sosirea la destinație, regimul Arrival Mode demonstrează panorama interactivă, de 360 grade, a punctului final al călătoriei. Sistemul poate depista cele mai apropiate locuri de parcare.

Posibilitățile multimedia permit ascultarea muzicii. Utilizatorii pot lesne gestiona colecția de înregistrări audio reieșind din numele interpretului sai coperta albumului, pot adăuga compoziții, artiști sau albume de pe purtătorul USB când le este comod. Funcția «More Like This» crează automat lista de audiere în baza traseelor actuale, folosind metadatele din bibliotecă.

InControl E-PACE are cele mai noi funcții de la Jaguar Land Rover InControl, inclusiv:

Remote– funcția permite controlul distanțat al automobilului, activarea semnalului sau sclipirea luminilor pentru a căuta mașina în parcare, aflarea cantității de combustibil în rezervor, rezerva de parcurs, setarea climat-controlului înainte de călătorie și chemarea automată a serviciilor de urgență în caz de accident.

Connect Pro face din E-PACE un 4G Wi-Fi-router, permite utilizarea aplicației InControl cu smartphone nemijlocit pe ecranul automobilului.
Voice – sistemul de gestionare a vocii și sistemul de navigare cu informația despre ambuteiaje, parcări – accesibilă ca opțiune.

In Control Apps – platforma, care permite accesul la aplicații gen Spotify, Tile și Shell Fill Up & Go prin ecranul senzorial al automobilului.

Punte de încărcare

Fiecare pasager E-PACE dispune de propriul USB. Puncte de încărcare sunt pe toate trei rânduri, dar și în portbagaj.
Echiparea-standard a automobilului include 12В prize: în partea din față, pe consola centrală pentru pasagerii/spate, plus 2 conectoare USB.
În cazul instalării altor USB-conectoare, ele ocupă locul prizei 12В în spatele consolei centrale.
Conectoarele USB din față pot fi utilizate nu doar pentru încărcare, ci și la reproducerea fișierelor media.

NOI SISTEME ÎN AJUTOR ȘOFERULUI

E-PACE ESTE ECHIPAT CU NUMEROASE TEHNOLOGII în ajutorul șoferului. Suv-ul compact sportiv are un spectru larg de sisteme de securitate activă, care fac orice călătorie plăcută și confortabilă.

Inovațiile de bază includ tehnologiile senzoriale capabile să ”vadă” dincolo de câmpul vizual al șoferului, dar și sistemul nou al airbag-urilor pentru pietoni.

Blind Spot Assist: sistemul de asistență în zonele oarbe.

E-PACE are un nou sistem de asistență în zonele oarbe. Tehnologia îmbină posibilitățile sistemului de monitorizare a zonelor oarbe cu sistemul de menținere a benzii de circulație pentru evitarea coliziunilor laterale .

Dacă un al automobil apare în zona oarbă, iar șoferul E-PACE schimbă banda spre el, sistemul automat va corecta cursul. Șoferul va fi avertizat și de LED-urile ce se aprind intermitent în oglinzile retrovizoare laterale. La necesitate, șoferul poate prelua controlul în propriile mâini.
Sistemul de stabilirea a situației rutiere Forward Traffic Monitor

Camera de luat vederi E-PACE include sistemul de stabilire a situației rutiere. Este foarte utilă în cazul intersecțiilor ”oarbe”, cu vizibilitate redusă. La includerea regimului ”vizualizarea intersecției”, camera anunță apropierea altor automobile pe toate direcțiile, prin semnale de avertizare.

”Faza lungă” adaptată

Sistemul fazei lungi este parte a sistemului-mamă de iluminare LED. Dacă camera frontală stabilește apropierea automobilelor din sens opus, sistemul automat setează fluxul de lumină astfel, ca să nu-i orbească pe alți șoferi, menținând iluminarea străzii.
Sistemul ParkAssist
Sistemul de asistență la parcare călăuzește mașina în locurile înguste de parcare – și pe drumurile paralele, și pe cele perpendiculare. Locul rămas este apreciat de senzorii cu ultrasunet – șoferul trebuie doar să controleze viteza mașinii prin intermediul pedalelor.

Cea mai avansată concepție de securitate Jaguar

Inginerii Jaguar E-PACE au făcut așa, ca noul model să depășească toate standardele mondiale de securitate existente. Structura optimă a caroseriei protejează pasagerii grație trăiniciei sale. Sun utilizate și airbag-uri tehnologizate și centuri de siguranță.

Oțelul rezistent este utilizat la consolidarea pilonilor/față/mijloc ai caroseriei, fapt care protejează pasagerii în cazul coliziunilor laterale.
În caz de accident, capsula de securitate E-PACE protejează toți oamenii din salon prin sistemul de 6 airbag-uri: pentru șofer, pasager, airbag-urile de protecție a toracelui și a capului. Pasagerii din față și din spate sunt protejași de centurile de siguranță care reduc la minim toate mișcările în clipa coliziunii, în timp ce sistemul ISOFIX asigură securitatea copiilor pe bancheta din spate.

E-PACE va fi unicul automobil din clasa respectivă, cu airbag inovațional pentru pietoni. În caz de coliziune cu un pieton, la viteza de 25 - 50 km/h, «capota activă» se ridică și activează airbag-ul. Acesta închide vizibilitatea prin parbriz peste 50-60 milisecunde după coliziune.
Ca și la F-PACE, sistemul frânare de urgență E-PACE are funcția de depistare a pietonilor grație camerei stereo de pe oglinda retrovizoare. Aceasta stabilește distanța până la obstacolele de pe drum, avertizează șoferul și activează frâna de urgență în caz de risc – chiar poate opri automat vehiculul.

Sistemul frânare de urgență reduce urmările negative ale coliziunilor cu alte automobile și cu pietonii – de protecția celor din urmă este responsabil designul,optimizat al părții din față a capotei, dar și tehnologia Active Bonnet.


Plus la sistemul brevetat al airbag-urilor, E-PACE mai are:

  • Sistemul stabilizării dinamice (DSC)
  • Sistemul antiroll (RSC)
  • Sistemul electronic de tracțiune (ETC)
  • Sistemul de stabilizare a remorcii (TSA)
  • Funcția de asistență la pornirea în pantă (HSA)
  • Sistemul anti-blocare (ABS)
  • Semnale stop de urgență (EBL)
  • Sistemul de asistență la frânarea urgentă (EBA)
  • Sistemul de control al frânării la viraje (CBC)

ACCESORII

Cu E-PACE, în centrele de dealer vor fi comercializate accesorii originale Jaguar, care se potrivesc perfect noului crossover compact.

Sistemul de fixare a bagajului

Jaguar prezintă un sistem sigur de protecție și fixare a bagajului. Setul pentru portbagaj se instalează pe barele din podea, preîntâmpinând căderea sau alunecare obiectelor mici în zona mărfurilor.

Accesorii pentru remorcare

E-PACE poate remorca 1 800 kg (versiunea cu tracțiune integrală). Pentru a-i ușura sarcina, Jaguar oferă soluții inteligente, inclusiv cârligul de remorcare conectabil sau retractabil cu acțiune electrică.

PRODUCEREA

Jaguar E-PACE va juca un rol-cheie în extinderea geografiei de producere Jaguar Land Rover. El va fi produs pe două continente.
Capacitățile Jaguar Land Rover în Marea Britanie sunt supraîncărcate. De aceea compania a încheiat un acord cu compania Magna Steyr, specializată în asamblarea automobilelor altor producători. Noul E-PACE va fi primul automobil produs aici, în Austria. Cel de-al doilea va fi un Jaguar I-PACE electric: comercializarea lui va începe în a. 2018.

Producerea în bază de contract deschide noi dimensiuni de flexibilitate și eficiență a companiei, însă centrul capacităților de producere, inginerești și de design Jaguar Land Rover rămâne Marea Britanie. La rându-i, Magna Steyr este unul dintre furnizorii auto cu renume mondial, cu experiență enormă de producere a automobilelor conform contractului.

 

 

 

   Importator Oficial,
   Jaguar în Moldova
   http://jaguarcars.md.
 

  Importator oficial în Moldova compania DAAC Hermes - or. Chișinău str,Dimitrie Cantemir 14, tel,Showroom:022 578 922 -  or.Bălți str, Ștefan cel Mare 152, tel,showroom:231 24522 -or.Cahul str. Dunarii, 2, tel.: 299 414 00; е-mail:   jaguar@daac-hermes.com

 
Împarte prietenilor:
 
Facebook Twiter LinkedIn Oднокласники Skype Вконтакте google+

Присоединяйтесь к нам 

© 2002-2017 DAAC Hermes - официальный импортер 
Обращаем ваше внимание на то, что данный Интернет-сайт носит исключительно информационный характер и ни при каких условиях не является публичной офертойИспользование материалов www.daac-hermes.md, допускается только при наличии гиперссылки на www.daac-hermes.md.
Условия конфиденциальности, Общие условия пользования веб-сайтом.

E-mail:info@daac-hermes.md

 

QR код на страницу DAAC Hermes